BIBLIOGRAFIA.ro

Prima pagina    Adauga    Cautare avansata    Recenzii    Contact   

 
Rezultatele 0 - 1 din 1
Articol: Marketingul de relatii - resursa de dezvoltare a companiei si de fidelizare a clientilorTitlu: Marketingul de relatii - resursa de dezvoltare a companiei si de fidelizare a clientilor
Autori: Zbuchea, A.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2008
Revista/Publicatie: Calitatea
URL: calitatea.srac.ro/arhiva/2008/10_2008.pdf
Cuvinte cheie: marketing, relationship marketing, client management, fidelizare clienti

Mai mult

Va recomandam

depoluarea apelor uzate tarcau ministerul apararii dictionar poluare cu azot barajul vidraru impact de mediu legislatia asigurarilor cultura de floarea soarelui plantatii de in procese de tasare control holonic cioran mamifere riscurile transplantului constantin brincoveanu mayer-lagrange-bolza perceptia peisajului matura vrajitoarei boli cerebro-vasculare conglomerate regenerarea ficatului dreptul comertului international polimer numere patrate perfecte tarile balcanice jder sultana malu rosu compusi heterociclici pentaatomici merlot recas j2me fond lexical studii urbane taieri in verde flora bacteriana comunitate arsa cromozom philadelphia oferta de bani morfologie celulara 0 controlul optimal in spatii banach si hilbert tulburarea hiperkinetica cu deficit de atentie (adhd) relicte gerbera jamesoni copsa mica elastostatica structuri agricole stil epistolar logici modale tapet cu chintz investitii straine directe sarcoma tranzitia la economia de piata metoda ultrasonica miocard hibernant transferozomi hidrostatica centrale nucleara pesticide organoclorurate

Termeni si conditii | Despre Bibliografia.ro
© Bibliografia.ro 2009