BIBLIOGRAFIA.ro

Prima pagina    Adauga    Cautare avansata    Recenzii    Contact

Rezultatele 0 - 1 din 1
Articol: The Effect of Mineral Fertilization on Uptake of Some Nutritional Elements in Maize under Irrigated ConditionsTitlu: The Effect of Mineral Fertilization on Uptake of Some Nutritional Elements in Maize under Irrigated Conditions
Autori: Chirnogeanu, I., Badea, E., Petcu, E., Picu, I.
Domeniu: Biologie
An aparitie: 1997
Revista/Publicatie: Romanian Agricultural Research
URL: incda-fundulea.ro/rar/nr78/rar7_11.pdf
Cuvinte cheie: irigatii, culturi irigate, sisteme de irigatie, agronomie, cultura porumbulului, fertilizare, fertilizatori, nutrienti, fertilizare minerala

Mai mult

Va recomandam

constantinopole tara moldovei depresiunea sibiului adaptare la schimbari climatice sids plante lemnoase cutremure subcrustale fractale materie organica romney-marsh repertoriu muzical scolar lacuri deltaice procesul de imbatranire bibliografie globalizare profil de migrare a apei poluarea aerului geologia transilvaniei institutul national de cercetari chimico-farmaceutice difuzie ortodontie-pedodontie algoritm genetic inginerie civila mecanica celesta intoxicatii cu plumb ludlowian produse alimentare vascoase bucuresti exterminarea evreilor calculul coeficientilor fourier psihologia dezvoltarii ingineria materialor cluj-napoca coeficient gini discriminare sociala tumora benigna seisme din romania modificari de mediu podarcis muralis inegalitatea fekete-szego arvicolide comert bucurestean modele 3d grupa montana parang consum cultural comunitati locale anticorpi compozitii pentru pian physoporella pauciforata moment magnetic deseu de sticla economie statistica poluarea atmosferei arc electric materii albuminoide cormofite geografie umana cet ii holboca solutii inteligente de afaceri tehnologii laser etnici germani

Termeni si conditii | Despre Bibliografia.ro
© Bibliografia.ro 2009