BIBLIOGRAFIA.ro

Prima pagina    Adauga    Cautare avansata    Recenzii    Contact

Rezultatele 0 - 1 din 1
Articol: Damages caused by floods and flash-floods upon critical infrastructures. Case study: Maramures county (Romania)Titlu: Damages caused by floods and flash-floods upon critical infrastructures. Case study: Maramures county (Romania)
Autori: Nour, E., Gagiu, A.C., ArghiuĊŸ, V.I., Botezan, C.S., Roman, E.G., Ozunu, A.
Domeniu: Stiintele Pamantului
An aparitie: 2011
Revista/Publicatie: Advances in Environmental Sciences - International Journal of the Bioflux Society
Cuvinte cheie: viituri rapide, hazarde hidrologice, riscuri, inundatii, inundatie, risc hidrologic, maramures, pagube, situatii de urgenta, infrastructura critica, protectie civila, protectia civila

Mai mult

Va recomandam

debite masurate si estimate momaia paraziti termografie proiecte culturale baze de date relationale convertibilitate complexul cultural sabatinovka - noua - coslogeni embriogeneza somatica nanotehnologii fenomen cluster heteropolicompusi sisteme de control valea somesului boii peisaje traditionale tanapseudes ormuzana bacescu geografia resurselor precipitatii atmosferice difuzie termala intoxicatii ingineria instalatiilor sisteme de management informatizare experimente pe sobolani resurse radu jude dezvoltarea oraselor centrala atomo-nucleara de la cernavoda universitatea din baia mare standardele in istoria invatamantului tulcean rosii de sera boli respiratorii zone etnografice norma de irigatie politici de dezvoltare omucidere sphagnum contortum sinteza tribromurii suine flux decizional cetati romane haiku neogen depunerea pontei patrimoniu paleontologic toxine sintetice judetul maramures constructii sisteme cuadratice dinamice rana ridibunda pallas angiotensina noua geografie economica inducerea stresului seceta meteorologica otel ciuperci parazite zgomot statistic voluntari romani in rusia

Termeni si conditii | Despre Bibliografia.ro
© Bibliografia.ro 2009