BIBLIOGRAFIA.ro

Prima pagina    Adauga    Cautare avansata    Recenzii    Contact   

 
Rezultatele 0 - 1 din 1
Articol: The analysis of conceptual tools for the study of country of origin effect for hybrid offeringsTitlu: The analysis of conceptual tools for the study of country of origin effect for hybrid offerings
Autori: Nicolescu, L.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2012
Revista/Publicatie: Management & Marketing
URL: www.managementmarketing.ro/pdf/articole/251.pdf
Cuvinte cheie: produse hibrid, servicii internationale hibride, marketing international, globalizare, internationalizare, perceptia consumatorului, perceptia consumatorilor, modele conceptuale, consumerism, consumatorism, management economic, marketing

Mai mult

Va recomandam

viabilitate servicii electronice fizica materialelor ecuatii cinetice landau-vlasov vulnerabilitatea informatiei asezare neolitica politici de sterilizare monetara activitati turistice valoare adaugata angelica silvestris tenie slavisti infrastructura datare depozit de date celule solare iarna agenti de biocontrol societati de asigurare nodul mamar azoaromatic metaplasie metacrina accelerator de materie bolcana secuime managementul lantului de aprovizionare pasari ocrotite transporturi navale sectorul 4 servicii internationale hibride structura pietelor recunoasterea emotiei clonare optima universala sistem de taxare fiscala circulatia apei poluarea atmosferei macrocefalie infectia acuta chirurgicala contuzii cerebrale specific tourism infrastructure viteza de combustie pontian sistem forestier poluare cu plumb sfantu gheorghe-delta medie armonica fenotip boala coronariana ischemica rotor turbo-generator aerosoli minerali piata orezului proiectul interob responsabilitate sociala corporata criptografie retele neuronale rbf judetul galati riscuri gemorfologice decontaminare biologica emigranti romani in spania elita romaneasca din transilvania

Termeni si conditii | Despre Bibliografia.ro
© Bibliografia.ro 2009