BIBLIOGRAFIA.ro

Prima pagina    Adauga    Cautare avansata    Recenzii    Contact   

 
Rezultatele 0 - 6 din 6
Articol: Factorul de influenta in procesul decizional de cumparare - publicitateaTitlu: Factorul de influenta in procesul decizional de cumparare - publicitatea
Autori: Seniuc, M., Nedelea, A.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2003
Revista/Publicatie: Annals of the University of Suceava - Economics and Public Administration
URL: www.seap.usv.ro/annals/ojs/index.php/annals/article/view/128/131
Cuvinte cheie: vanzari, cumparari, vanzare-cumparare, piata concurentiala, publicitate, publicitate comparativa

Mai mult
Carte: Tehnici de promovare in afaceri. CursTitlu: Tehnici de promovare in afaceri. Curs
Autori: Zbuchea, A.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2004
Editura: FCRP
Loc de aparitie: Bucuresti
URL: www.scribd.com/doc/36205353/Alexandra-Zbuchea-Tehnici-de-Promovare-in-Afaceri-Cu
Cuvinte cheie: marketing, promovare, relatii publice, publicitate, marketing direct

Mai mult
Capitole in volume: Studentii romani despre publicitate, relatii publice si marketingTitlu: Studentii romani despre publicitate, relatii publice si marketing
Titlu volum: PR trend. Societate ┼či comunicare
Autori: Zbuchea, A., Pinzaru, F.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2009
Editori: Balaban, D., Hodu, I.
Editura: Tritonic
Loc de aparitie: Bucuresti
Cuvinte cheie: marketing, promovare, comunicare, publicitate, relatii publice

Mai mult
Articol: Activitatea promotionala in turismul romanescTitlu: Activitatea promotionala in turismul romanesc
Autori: Cibotariu, I.S.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2003
Revista/Publicatie: Annals of the University of Suceava - Economics and Public Administration
URL: www.seap.usv.ro/annals/ojs/index.php/annals/article/view/113/116
Cuvinte cheie: turism, economia turismului, activitati turistice, promovare, promovarea turismului, publicitate, relatii publice, promovarea vanzarilor

Mai mult
Articol: Modeling online advertising: A cross-cultural comparison between China and RomaniaTitlu: Modeling online advertising: A cross-cultural comparison between China and Romania
Autori: Wang, Y., Sun, S.
Domeniu: Stiinte umaniste
An aparitie: 2010
Revista/Publicatie: Journal of Marketing Communications
Cuvinte cheie: stiintele comunicarii, psihologie, comunicare, cultura, comparatie cros-culturala, china, relatii romano-chineze, publicitate online

Mai mult
Teza de doctorat: Adaptarea locala si coerenta internationala in domeniul publicitatiiTitlu: Adaptarea locala si coerenta internationala in domeniul publicitatii
Autori: Nichifor, B.V.
Domeniu: Economie
An sustinere: 2006
Institutie: ASE Bucuresti
Coordonator: Prof. dr. Virgil Balaure
Cuvinte cheie: buget, publicitate, marketing, piata internationala, comunicare

Mai mult

Va recomandam

subdialect corespondenta diplomatica subcategorii giraux eutroficare producatori fyrom sistem economic maghiari sfantul ladislau procese de ardere formatiuni de densus-ciula consilier juridic alimente sistem de securitate sociala finante-banci dezvoltare economica sindromul imuno-deficitar dusman corixidae infectii fungice sistemice mentinerea pacii benzen mediu anticoroziv morfogeneza embrionara teoria operatorilor fungicide energie nucleara strontiu politica educatiei streptococcus pyogenes carpatii curburii nanotehnologii corporatii multinationale statistica economica erori logice decoratii jonctiunea eso-gastrica decapoda viking rata dobanzii megachilidae metoda electre biolimnologie caracteristicile personalitatii acrocephalus arundinaceus context arheologic trietanolamina izopode dihotomie rasdaq hidrografia judetului olt estimarea analitica a performantei energetice a cladirilor de locuit problema lui cauchy cord colonii artificiale de albine romani in italia sox clima dobrogei dimensiune goldie risperidon

Termeni si conditii | Despre Bibliografia.ro
© Bibliografia.ro 2009