BIBLIOGRAFIA.ro

Prima pagina    Adauga    Cautare avansata    Recenzii    Contact   

 
Rezultatele 0 - 4 din 4
Articol: Economic Crisis, its Prospects and ChallengesTitlu: Economic Crisis, its Prospects and Challenges
Autori: Radulescu, M.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2009
Revista/Publicatie: Analele Stiintifice ale Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" Iasi. Stiinte economice
URL: anale.feaa.uaic.ro/anale/resurse/38_E07_Radulescu.pdf
Cuvinte cheie: criza economica, criza financiara, criza mondiala, dezechilbru economic, echilibru economic, economie mondiala, teorii economice

Mai mult
Teza de doctorat: Functionalitatea pietelor romanesti in perspectiva integrarii economice europeneTitlu: Functionalitatea pietelor romanesti in perspectiva integrarii economice europene
Autori: Miletta-Cristina, M.
Domeniu: Economie
An sustinere: 2009
Institutie: ASE Bucuresti
Coordonator: Prof. dr. Angela Rogojanu
URL: www.biblioteca.ase.ro/resurse/resurse_electronice/teza_capitole.php?tid=1490&qs=
Cuvinte cheie: economie de piata, economii in tranzitie, piete emergente, piete functionale, economie de piata functionala, integrare europeana, integrare economica, bursa de marfuri, bursa de valori, uniunea europeana, teorii economice, teorie economica

Mai mult
Articol: Trends of the Contagion Risk in Sovereign Spreads for Emerging European CountriesTitlu: Trends of the Contagion Risk in Sovereign Spreads for Emerging European Countries
Autori: Dedu, V., Mihai, I., Neagu, F.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2010
Revista/Publicatie: Romanian Journal of Economic Forecasting
URL: www.ipe.ro/rjef/rjef2_10/rjef2_10_17.pdf
Cuvinte cheie: risc economic, piete emergente, clustering, macroeconomie, teorii economice

Mai mult
Articol: Relationship Marketing - A New Paradigm in Marketing Theory and PracticeTitlu: Relationship Marketing - A New Paradigm in Marketing Theory and Practice
Autori: Maxim, A.
Domeniu: Economie
An aparitie: 2009
Revista/Publicatie: Analele Stiintifice ale Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" Iasi. Stiinte economice
URL: anale.feaa.uaic.ro/anale/resurse/23_M04_MaximA.pdf
Cuvinte cheie: marketing, teorii economice, marketing relational

Mai mult

Va recomandam

romanii din budapesta aurel stroe monumente medievale structura solului venit valea timocului membre inferioare campanie de vaccinare spectrometrie de masa distributia energiei persoane cu dizabilitati zone piscicole operatori diferentiali contuzii cerebrale rezistenta cladirilor selectie fezabila evaluarea vulnerabilitatii langmuir multimi instabile hematom lobar asezari protoistorice cercetarea romaneasca fluierar dioxid de azot proteine animale echipament video triazoli lumbricidae myrmica hellenica amestec binar sisteme geomorfologice franz kafka atmosfera educatie in familie serpi serologie munca sociala filosofie economica negocieri pregatirea cadrelor didactice obiceiuri traditionale taenia echinoccocus granulosus regiunea seismogena vrancea educatie medicala drepturi subiective chirurgie rectala persecutia jurnalistilor transformari socio-economice si institutionale peptid natriuretic taxus baccata piatra neamt apologetica crestina streptomicina cultura cucuteni control economic cunoastere stiintifica baragan endoscopie voltmetru acces la informatie

Termeni si conditii | Despre Bibliografia.ro
© Bibliografia.ro 2009